26 Augusti, Mammis dag!

idag fyller min mammi år. Och nästa år blir hon tant!;P hehe.. men jag älskar henne över allt annat och hon är min bästa vän. jag gillar henne så mkt att jag gav henne det halsband som hon tittat på jätte länge och tjatat om att hon ska köpa. (vilket hon aldrig gjorde) hehe men det gjorde jag! hon vart iaf jätte glad. på förmiddagen gick vi en prommis med cooper runt rö, en trevlig promenix. lagom svettigt vart det med:P senare kom mormor och hälsade på. med blommor och tårta firade vi mamma på hennes dag. på kvällen grillade vi och sen fick hon "fint" besök, Calle och Maarit. det är ju som mina andra föräldrar så det spelar ju inte så stor roll vart dom är:P hehe.. mammi var iaf nöjd med sin dag!:)

 


  
image360

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0