Today is the day when I'm going around

Idag fick vi sovmorgon, inget inviduellt val, skulle börjat med det på onsdag istället men tydligen itne det heller utan nästa måndag. Jaja, det är ju ändå bara skönt för mig. Igår kväll var det lite jobbigt, lite struligt och lite fruktansvärt. Jag bara hoppas för din skull, för min och att jag aldrig mera gör nått som inte blir rätt. Jag är less på att vara så jävla, ahh jag vet inte. Hoppas på en lösning och en bättre dag iaf. Jag började i vilket fall kl 13:00 idag, hade engelska B för första ggn idag i en timme och 40 min. jag är ju så jävla värdelöst kass på engelska när det gäller stavningen så vi får se hur det här kommer sluta. vill ha det avklarat bara så att jag kan plugga vidare. Vilket fall så gick det utan nån smärta rätt bra idag. hoppas bara att det rullar på lika bra alla andra ggr med. Efter jag slutat den lektionen så var min skoldag slut och mitt söta arsle Jesska satt och väntade på mig snällt i ett hörn. Jaa, snäll var precis det jag trode men va fan hon var ju lite smått kinkig idag med. men det gick rätt fort över!;D She's the BEST! Iallafall så gick vi ner och la oss i solariumet på badhuset och jävlar vad det tog. nu ska jag aldrig mera gå och sola någon annan stanns än dära, lite snått dyrt men det var det fan värt! det var varmt, det var svettigt men nu är jag fan brun, och jag har lite smått ont på näsan, vart lite röd dära;P hihi.. kom precis hem nu och ska äta snart. Sen ikväll blir det fan powerwalk för min del, och jessika på släptåg. aldeles utmärkt. kommer nog inte sluta så illa denhära dagen iaf:) och i mon blir det en lååååång dag!

Nejj nu ska jag ne roch göra nån god och nyttig middag till mig själv, hare så jävla bra, det ska jag! hejdårårå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0