gårdagens bravader

igrå var jag hos sarah, en riktigt mysig kväll blev det. vi käka enormt mkt måste jag säga! först till middag åt vi grillad kyckling med potatissallad och pommespinnar, sen smocka vi i oss chokladpudding och som grädden på moset en stor påse med godis! ibland får man faktist, men inte alltid. vi kollade på en massa olika filmer som gick på tv och väntade på att klockan skulle gå så att vi kunde se "Idolerna hälsar in julen" eller vad det nu hette. Åhh, jag blev helt kär när jag såg det och när dom sjöng! åhh Amanda är ju så enormt grymt bra! varför vann inte hon? åhh! så jäkla bra. jag rös verkligen när hon började sjunga.. inte allt försent blev det så var vi trött och gick och la oss. SKÖNT! men det var mys! kiss and hugs to you my friend Sarah <3



image547

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0