Staterna

Det var riktigt nice i staterna. Ska skriva ett lååååångt inlägg snart har inte ritkgit haft tid med det ännu, har heller inte lagt in bilderna på datorn än så ni får vänta lite längre. Bara några dagar till. Men det kommer en uppdatering av alla dagarna där nere och bilder så klart. Det var iaf jätte skönt att komma bort men det var en hektisk semester. något utöver det vanliga och något jag aldrig förr har varit med om. Men jag gillade det och det var riktigt coolt faktist:P Det gör vi om, absolut! Nejj nu ska jag gå och käka lite lunch för att sen hålla mitt muntliga tal i svenskan. önska mig lycka till..

kisses and godbye

Kommentarer
Postat av: Katja

Välkommen hem!!

2007-12-11 @ 22:22:01
Postat av: Katja

Hela mitt meddelande försvann :S
Skrev ganska långt, haha äsh JAG ÄR GLAD ATT DU ÄR HEMMA IAF och tack för det jättefina vykortet, ååh vad det passade mig hihi! :D
Vi måste girlietalka snart- imorrn? :)
Pusspuss

2007-12-11 @ 22:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0