En bottenlös mark

Att vakna varje morgon och att känna att du inte ligger dära, precis där just brevid mig svider i mitt hjärta. Precis som om någon skulle trycka en spruta rakt igenom din kropp och spruta in en besk syra, bara för att det ska göra så fruktansvärt jävla ont. Jag saknar dig idag som om det vore ett år sedan du åkte. Fast jag vet att det var idag. Jag gråter när jag ska sova och jag grät i morrse. Bara för att säga hej då. Du betyder så fruktansvärt mycket så jag kan inte beskriva det. Vart enda litet bråk vi har haft och var enda lilla despyt, det ångrar jag så att mitt hjärta blöder. Vissa gånger förtjänade du det, men andra gånger inte. Jag är så fruktansvärt ledssen för dom gångerna jag har åstadkommit våra bråk, och speciellt när det inte fanns varken någon början eller något slut. Jag vill bara att du ska komma hem igen. Nu på direkten! Så att jag får krama och pussa dig. Bara stå helt tyst och bara hålla om dig igen. Känna din doft och låta den sätta djupa spår i mina handflator. Låta mina händer snudda din ryggrad så att du börjar rysa sådär extra mycket och sen bara låta dig berätta hur du har haft det. Och sen vänta på att du ska säga dom dära magiska orden, "Jag har saknar dig Thilda. Jag älskar dig gumman." Det är dom vackraste orden som finns. Hoppas den här veckan går fort! Jag saknar dig mitt hjärta.

image3

Att skolan förtär mig är det ingen som bryr sig om, och ska jag vara ärlig så bryr jag mig inte heller. Jag orkar inte hålla på att tjaffsa om skolan och läxor, pluggade och prov, uppsatser och en massa puckade lärare. Spelar ingen roll vad jag säger. Ja, jag har alltid tyckt om skolan, tills nu. Jag har ledssnat totalt! Men endå så har jag bestämmt mig för att fortsätta plugga efter skolan. Eh, får se hur det blir med det.

Jag har precis duschat. Känner mig fräch igen. Jag har även kört lite bil idag. Det gick bara fint och jag lever fortfarande. Så det är väl ett bra tecken, Ir?;P Snart ska jag gå och kolla på en film med mamma, pappa och brodern min.

I morgon ska jag sjunga och dansa. Det ska bli kul + att vi har Yoga i morgon i skolan. Skönt!image4

Snart är det sommar igen. Vädret har äntligen vänt och nu hör man fåglarna kvittra. Hoppas på att helgen närmar sig med stormsteg så att inte denhära veckan inte tar så jävla lång tid! Vill att det ska gå fort så att jag kan få hem dig igen. Till helgen ska jag på 18 års middag hos Sandra:) Det ska bli kul. Sen får jag se hur jag mår dagen efter och så. Kan ju hända att man har sjuans huvudverk och att det känns som om magen ska vändas utochin. Men får inte hoppas på det för på lördag kväll ska jag jobba. Har med andra ord förhoppningsvis gått över då;D hehe..

Kanske ska utomlands med. I två veckor till Thailand. Det skulle ju vara riktigt nice om jag får säga det själv. En fin solbränna med andra ord.

image5

Ett utmärkt sätt att beskriva dig på är att stå på toppen av berget och sedan skrika ut "Jag hatar dig", ett eko, en bottenlös mark, ett onödigt tidsfördriv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0