24-25

Igår åkte jag hem till Niclas, vå åt middag med hans familj och morfar. Det blev tacos och det var jätte gott! Satt fint på magen. senare åkte jag och Niclas hem till Jonas och där var även Robert och då spelade vi nått spel på PlayStation2, det hette typ "Buzz" eller nått sånnt, ett sällskapsspel där man skulle kunna mkt + att man skulle vara snabb. Första vändan kunde jag skylla på att jag inte hade några glasögon på mig och satt för långt ifrån för att kunna läsa svarsaltenativen, men inte andra ggn då jag satt närmast av alla:P hehe fyra och trea som bäst kom jag under kvällen. Men det var ju nästan så att jag lät dom vinna;P (NOT) sen kollade vi på tre filmer som itne var bra alls och sista halvtimmen somnade jag i Jonas säng:P Tack för lånet, det behövdes. hehe.. Sen var väl vi hemma vid halv 2 inatt och då gick vi och la oss på bums!

Idag skjutsade Niclas mig till bussen när jag sakt hej då till alla i hans familj och kramats och grejer. Sista ggn innan jag åker som ajg fick se dom. Erika och hans mamma såg lite smått bekymmrade ut. Men jag lovar att komma tillbax igen:P hehe.. Kunde tyvär inte säga hej då till Daniel efter som att han valde bruden före mig;P Niclas spelar just nu match fråga mig inte mot vilka för det vet jag inte:P men hoppas att det går bra iaf. Själv sitter jag hemma och väntar på att pappa ska bli klar i duschen så att han kan köra mig till träningen. Sista träningen för den här terminen nu då. TRÅKIGT!:/ Men men, jullovet är ju itne så långt iaf, tur det!

Nejj nu ska jag åka, men hare bra! Kisses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0