Don't just hate me

ONNNNNNNNNT i magen fick jag nu! Och nu släppte det. SKÖNT

Nu är det bara två veckor och en dag tills jag åker. Ska bli så jävla nice. Mamma säger att jag bara kommer älska det och det kan jag tänka mig. Så underbart!

Pratade med min lite skumma pojkvän för en stund sen:P Hehe, hjärtat du är allt och lite till!

Har varit hos Isa, Beppe, Tine och Mackan idag, vi har inte träffats på 4 låååånga år så det var jätte trevligt att träffa dom igen! Fint bor dom iaf, nytt hus, nya ringar (dom gifte sig i sommras. Synd att vi itne kunde komma på bröloppet!), äldre barn m.m. Det var jätte kul iaf och jag hoppas och vill att vi kommer träffas lite oftare än vart 4:e år framöver. Det är ju inte långt borta direkt. hehe..

Nu ska jag prata lite med krille och sean sen ska jag sova.
Hare bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0