min seeega dag

nu sitter jag i datorsalen och väntar på att niclas ska sluta för dagen. Har precis ätit lunch och innan hade jag näringslära. Vi började även dagen med en frukost med hela klassen och våran lärare på donken. Det blev en frukostmacka, yoogi + äppeljuse. GOTTGOTT! Sarah har inte varit i skolan idag vilket var TRÅKIGT!:( ska förbi hgenne sen med niclas och hämta kakor som han har beställt av henne:P hehe.. Sitter även här med hela väskan fulla av polkagrisar, 12st! Det var ju 6 för 100 och mamma skulle ha 6 och sen köpte jag och niclas 6 tillsammans. hehe.. gott med kakor och polkagrisar idag:P En massa goda smaker så som päron, melon, citron, vanilj, U.S cola, mintkola, salthallon, blodapelsin och salt lakrits, turkiskpeppar, svartavinbär, aprikos samt cactuslime. GOTTGOTTIGOTTGOTT..... det blir även mys ikväll! MKT MYS! ska ner till banken snart med för mitt nya kort funkar ju inte så klart! blir ju galen. snart bär det av till usa. ska bli riktigt nice ju! ska åka med pappa helt själv och dom andra fick inte följa med:P hehe.. nicenicenice..

nejj nu ska jag dra, hejdårå

Kommentarer
Postat av: Anonym

skryt skryt skryt, det är det enda du gör, skryter om hur du bor, hur du lever.. Hahahah du är pinsam. I själv verket är du ingen.

2007-11-22 @ 17:12:35
Postat av: thea

HEHEHE! ahh visst det är det enda jag gör, absolut! vem är det som är avundsjuk igentligen? skriv namn för fan tönt jävel

2007-11-22 @ 17:21:50
Postat av: Anonym

haha,thilda,du är värdelös,när man pratar med dig så skryter du jämt om något, undra hur många gånger jag har hört att du ska till usa ? jag bryr mig liksom inte ens. haha tönt jävel, miffothilda

2007-11-22 @ 17:40:53
Postat av: E

men gud, läs inte theas blogg om du är så irriterad på henne då! Skaffa ett liv istället för o klaga andra. Fan va slöseri med tid!

2007-11-22 @ 18:10:33
Postat av: Katja

Till Anonym; du verkar inte känna Thilda särskilt väl, för vi som är nära vänner med henne vet att hon inte "skryter om hur hon bor, hur hon lever.." och jag skulle aldrig yttra ett ont ord om Thilda för jag vet vilken fin människa hon är och vilka kvaliteer hon har.
Och du kära anonym, den enda som är pinsam här är DU som läser någons blogg som du uppenbarligen stör dig på? :)

"I själv verket är du ingen" skriver du ANONYM, måste vara dagens roligaste; frågan är; vem är det som är "ingen" här EGENTLIGEN?

Bara nåt att tänka på liksom. LOVE it or LEAVE it- your choice ;)

Puss på stjärten!

2007-11-22 @ 20:31:48
Postat av: thea

heheh ojj då:P katja du är skön du:P jag börjar undra vem det är som inte vågar skriva sitt namn igentligen:P aja I don't care.. vem är E?:P tack för omtanken iaf hehe

2007-11-23 @ 14:07:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0