This morning and forever on

Jaha, nu sitter jag här i trosor och tröja och undrar vad jag igentligen kan göra. Men varför gör jag det när jag har så mkt att ta itur med såhär två dagar innan?

Igår var jag och Niclas med familjen på "CopangJyng" (en restaurang på söder), vi "firade" att niclas är så duktig och tagit körkort. Lite långt efter kanske men vi har inte hittat någon passande tid innan så det fick bli nu. Det var as gott och man vart proppmätt! Till förätt åt alla vegitariska minivårrullar och sallad, och jag åt till varmrätt ett stort fat med "havets frukter" så som bläckfisk, fisk, räkor, skampi, krabba m.m. Det var as gott verkligne men lite väl mkt mat för mig:P hehe..

Idag åkte niclas på fotbollscup tidigt i morrse och ajg kunde inte riktigt följa med för att jag har varit hemma och packat iordning lite nu. Åker ju på måndag och i morgon har jag inte hela dagen på mig heller efter som att jag dansar. Så jag får se vart det här slutar. har iaf plockat fram all smutstvätt som mamma ska tvätta åt mig som jag vill ha med samt stryktvätt. Om några timmar åker jag till niclas. Vi ska hem till Jonas ikväll och umgås lite och ha mys. Innan ska jag hinna duscha osv. Fuskar lite med "godislöftet" och knaprat på en polkagrisstång, Mint-kola ahh den var god:P Nej då, jag ska ha uppehåll en vecka nu när jag är borta, kan ju inte låta bli när man ska på semester till "The big aple";D

Nejj nu har jag faktist inte tid att sitta hära och häcka mera. Måste gå och fortsätta packa skulle även behöva städa innan jag åker:/
Jaja, hare goodi kiss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0