Leesssss

Nu skulle det vara perfekt att fly vardagen för en stund. Jag är trött i kroppen och slut i huvudet fast mitt hjärta fortsätter slå. Men snart är det lov så det ska bli så skönt! Blev tvungen att skriva lite nu när jag såg att jag fått en komentar av nån att det var dax att sätta sig ner och skriva lite. Så jaa, det var fan dax nu...

Det var länge sen jag skrev nu för jag har varken haft tid, orken och sen har det fan itne hänt så mkt. Igår, dagen till ära tog Niclas hjärtat körkort. DU är bäst! Man såg riktigt hur du sprudlade av glädje och det gör mig lyckligast av alla på jorden att se dig så glad. Och mer underbart var ju att man fick skjuts till träningen igår efter skolan, SKÖNT! Förstå åkte vi till Täbban där vi käkade på Donken, efter det kollade vi lite smått i affärer och sen köpte jag rosor till min käraste. Vi träffade även "Gabban" och "Loll" dära innan det bar sig av till Täby park hotell där mig träning ligger. Träningen gick inte fullt så bra som jag hoppats på så vart lite smått irriterad. På hemvägen stannade vi och hyrde en film, kom hem vid halv tio tog ett bad med levande ljus och en massa skumm, kollade på en riktigt jävligt seeeeg och tråkig film som vi hyrt:P så vi somnade innan den ens var slut.
I morrse hade vi båda sovmorgon vilket var riktgit härligt! En stillsam morgon, det behövde vi. Dagen har varit lite sisådär, men har genomlidit den med. Tränade balett idag, konstigt nog vart jag itne trött av det så tog väl kanske inte i lika mkt som jag brukar fast jag tyckte att jag skötte mig hyfsat. Nästa vecka är det iaf lov både från skolan, träningen och livet i allmänhet.

Idag kom det
dom dära orden som inte var planerade
Helt plötsligt bubblade det ur mig
just dom dära
Jag var inte riktgit berädd
men det såg inte du heller ut att vara
Jag ångrar det inte
men just idag var det rätt
Och nu är jag fast i ditt grepp
jag tillhör dig nu
Jag tillhör dig

I morgon blir det en helt vanlig dag i köket. Men det blir nog en riktigt trevlig kväll på kvällsrestaurangen i skolan med familjen. Älskling, gör den godaste av godast middag till oss. Du är en stjärna i köket (om inte alltid).
På fredag har jag fått ledigt från skolan för att jag och mammi ska medverka i en föreläsning som handlar om "Fosterhem/Fosterbarn/Fosterplaseringar". Det ska bli riktigt intressant faktist och jag ser fram emot det. Sen ska jag bara vara med den som betyder mest av allt i livet, honom, den där, han den där Niclas. I'll miss you
På lördag får jag ju självklart skjuts!!!!! till ett brölopp som jag ska servera på med Sandra, Carro och Carro. Det ska faktist bli kul och jag ser fram emot att få se brudens klänning!:D hehe.. Sen blir jag hämtad på jobbet av hjärtat mitt och så ska vi senare på natten antar jag, hämta hans mamma och pappa som skulle bort.


Jag fick nyss ett tråkigt samtal av Jesska och hon mår lite tråkigt dåligt i magen:( Stackare hoppas du mår bra snart igen hun!
Nejj nu ringde min käraste så har inte tid mera för idag, lovar att uppdatera mig snart igen!
nattinatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0