Lists

Namn: Thilda Beatrice Kristin Färeborg
Antal kuddar i sängen: 8, men bara 4 som man sover på
Bästa platsen på jorden: I N.N:s säng;D
Bästa surftips: www.tjuvlyssnat.se
Drömmer om: ett liv att vara helt nöjd med
Favorit-tvprogram: desperet, greys, idol & so you think you can dance?
Favoritbar: Ja du?
Favoritbok:  Bakom stängda dörrar
Favoritdryck: Cola light
Favoritfik: Cafe hörnan
Favoritfika: Latte och kanelbulle
Favoritfilm: Brave heart
Favoritförfattare: ??
Favoritgodis: Smågodis
Favoritkläder: Leggins och klänning
Favoritmat: Lasange
Favoritmusik: Pop & R&B
Favoritrestaurang: Mongoliska
Favoritskådis: Ja?
Favoritspel: Spindelharpan;D
Favvoritfärg: Beige
Frisyr: Långt men uppklippt och snedlugg
Går i sömnen: Nej har nog aldrig hänt
Har på mig just nu: Sneakers, jeans och tjocktröja
Hemsida: http://thildaf.blogg.se
Hobby: Dansa och sjunga
Hårfärg: Brunt
Högsta önskan: Inga ekonomi problem
Intressen: Dans, sång
Kammar håret: Inte alltid bara ibland
Kan baka bullar: jaa då
Min idol: ??
Ogillar mest hos folk: Allt som går mig på nerverna
På söndag ska jag: söndagschilla
Senast köpta skiva: oj oj.. det var så länge sen så det kommer jag inte ihåg.
Senast sedda film: Sunes sommar
Skonummer: 38
Skulle helst vilja: ??
Tror på evig kärlek: Kanske
Tror på spöken: Jo
Tror på ufon: Nja
Vill kunna: Skriva fint
Vill åka till: Det stora äpplet
Är bra på: att leka
Ålder: 18
Åt till frukost imorse: En kopp te (fy)
Ögonfärg: Blå(gröna)
Önskar mig i present: Helkroppsmassage

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0