Mirror image

Jag skulle vilja ha en som är sådära tätt inpå mitt liv
En som vet hela min uppväxt
Den som alltid finns dära när det är svårt,
men även att bråka med
Att alltid ha den bästa vännen vid sin sida
Att få dela allt med
Och istället för att kolla sig i spegen kan jag kolla på dig och se mig själv
Se hur jag ser ut

Att vara så olika men endå så lika
Det jag älskar ska du hata
Det du älskar ska jag hata
Förutom varandra
Vi ska älska varandra
Jag vill ha dig hära
Men inte alltid
Vi ska kunna komma till varandra utan problem
Men inte alltid

Jag vill ha en sån
En sådan där tvilling syster
En som jag kan dela allt och hela mitt liv med
Hon ska vara som jag men endå inte
Vi kan dela allt
Våra kläder, våra tankar, våra minnen
Jag vill inte vara själv längre
Jag skulle vilja ha någon att dela med mig av mig själv
Ha någon sådära nära
Som ingen annan någonsin kan vara
Som att kolla på sin egen spegelbild som är så olika sig själv

Kommentarer
Postat av: Katja

Jag är ju häär Thilda! :)) Fast jag hatar inte det du älskar och inte tvärtom heller <3

2007-10-05 @ 22:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0