You'r so not hot at all

Vad är det som händer igentligen? Varför är du så jävla barnsligt töntig för? Fattar inte du att du ska backa nu, ta ett steg åt sidan för det här har ingenting med dig att göra. Ge plats, försvinn för du ska inte veta. Du ska inte lägga dig i mitt längre. Du äger inte mig, jag tillhör inte dig ens längre, men endå så fotsätter gnabbet. Jag orkar inte med dig. Jag vill inte höra en jävla massa skit snack, fatta det! Du kommer aldrig att röra nån i mitt liv, du kommer inte röra mig, för du har inte med det att göra. Du har ingenting med mig att göra. Det var du som vart lämnad, och förmodligen för någon andledning med. Så inse att du har gjort fel, och nu gör du det igen. Jag blir inte förvånad. För det var ju så du var, och det är så du förmodligen atlltid kommer att vara. Ett jävla skit snack är vad det är. Du är ju så mogen, verkligen! Förstå och gå nu. Kom inte tillbaka igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0