Dagen till ära

Idag vaknade jag med en trevlig närhet. Det var mys!

Dagen har varit rätt så seg måste jag säga, men när vi kom till skolan fick vi frukost på lektionen. Det var fil med mûsli, macka och frukt. Men efter som att jag verkligen spyr av fil så fick jag mjölk ist. Det var gott och efter det hade vi skriftligt "prov" eller läxförhör om man nu vill kalla det de. Sen var vi inne i köket idag. Stekte kött med bulgur samt vitlökssmör och fint garnerad tallrik av sallad och frukt. Det var min, Corros och Sandras ideè. Och det vart nice.

Nu sitter jag här i datorsalen tätt intill en töntig jävla brud som är kaxig, skulle igentligen bara vilja gå och bryta nacken av henne, men tyvärr så går inte det för deras lärare är hära med. FAN! Sluta snacka, sluta gnäll så jävlaigt. Blir fan snart tokig! Väntar på att Jesska mitt hjärta ska sluta för vi ska in till stan idag. Shoppa lite. Vet hur mkt jag igentligen behöver eller vill ha kanske, frågan är om pengarna verkligen räcker? Ehh, NEJ! Damn, jaja, får se vad det blir. Hon kommer säkert dra in mig på donken iaf. Jahajaa, då kommer man bli tjock igen eller så blir det kungshallarna, hoppas på det!

Inköpslista:
Balettskor  [X]
Streetskor  [ ]
Jeans  [ ]
Sport-bh  [ ]
Träningslinnen  [ ]
Träningsbyxor  [ ]
Jacka  [ ]
Halsduk  [ ]
Mössa  [ ]
Tröjor  [ ]
Hårsnoddar  []
Parfym  [ ]

Skit kul, hur fan ska mina pengar räcka???
Sen ska jag hem och kanske bada spa med Jesska, om hon nu vill det, annars går jag och lägger mig, kan behöva lite sömn. Hehe..

Hejdåråråhejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0