En riktigt skit värdelös dag

Idag började dagen med en försovning, inte jätte kul precis. Hann iaf ner till bussen i god tid. Började skoldagen med hudvård och make up, och även med att jag, sandra och sarah lyckades nypa varandra när vi skulle noppa ögonbrynen så alla gick och var svullna en tid på ögonlocken. Sen var det ju lunch och en underbar blick. En blick som satte sig låååångt in. Och jesska mitt hjärta, jag fick bara lust att äta upp dig idag. Så sööööt^^. I'll miss you hun, jag och du, vi ska på bio nån dag. Nån dag är du min;P

Efter en lite hastig lunch väntade men i två timmar på att lektionen Engelska B skulle börja, men nehe då var läraren sjuk, (vad ovanligt!), att jag inte blir förvånad. SUCK! Såå, nu sitter man här i datorsalen med hjärtat i halsgropen. Vet inte riktigt vad jag ska göra efter som att jag ändå inte ska hem idag:/ Men får bli att sitta här ett tag och sen gå och sola lite. Förbättre brännan.

Jag ska inte hem idag, och nejj jag ska inte hem till dig, jag ska hem till den bästaste av dom bästa, jag ska hem till dig. I'll miss you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0