Everything goes around

Ingenting är som det brukar vara
Ingenting är som det var förr
Allting bara handlar om dig och ingen annan
Aldrig får man en enda sekund
Utan dig vore jag ingenting
Och utan dig skulle allting falla samman
Du är min stjärna på himelen
Och vad skulle jag gjort utan dig
Vad skulle alla andra fått sått ut med
Om inte du fanns
Hur skulle jag igentligen vara då
Och vad skulle jag gjort utan dig
N,N


Sitter här i skolan nu, igen. väntar på att timmarna sak gå. har slutat men väntar på att pappa ska bli klar på sitt möte. Vi ska åka in till stan och köpa balettskor till mig. Sen ska jag lura med mig honom och kolla på jeans med, hoppas på att jag får ett par och även ett par till skor till Streeten. Theo har ju använt mina nu så behöver ett par nya. Mitt huvud känns inte ritkgit riktigt i dag, väldigt hängig och trött. Men när jag såg dig, och jag fick en kram ville jag inte släppa, allting känndes helt plötsligt så mycket bättre då. Varför får DU mig att känna så? Varför har jag aldrig tänkt på det innan? Tiden går inte snabbt i alla fall. Jag väntar och väntar. Tiden går inte! Kom tillbaka nu, ge mig en kram och försvinn aldrig mera igen.

Fredag;
Jag åkte hem till Niclas efter skolan, vi kollade på film och käka chips. Herre gud, kan ni tänka er, han lyckades få i mig chips som jag inte har ätit på flera månader. Det var duktigt av honom, men lite skuldkänslor hade man ju efter. Men men, sen vart det inte så sent efter som att vi skulle upp i hyfsad tid dagen där på. Så vi somnade aldeles lagom till en skräckfilm;P

Lördag;
Idag gick vi upp, eller ahh, blev vi väckta vid halv 8 tiden. Nicklas skulle på kurs och jag åkte med Anette på Aerobic. Det var jobbigt och det var svettigt, emn det var fan kul. Efter det skulle Anette hålla barngympa så Erica kom dit och vi var med. Vet inte allt vi var, från ormar till bin, från elefanter till hundar. Ja, allt möjligt och Erica trivides och tyckte det var kul och jag fick ju leka av mig lite lätt jag med:P hehe.. PÅ eftermiddagen pluggade jag lite. Skrev ett arbete. Städa Niclas rum, tyckte det behövdes;P och fixade i hans garderob samt bäddade sängen. Sen gick jag, Anette och Erica på en liten promenad och det kan jag säga behövdes! Skönt ute och hjärnan behövde lite luft. Senare kom Niclas hem lagom till middagen och på kvällen fick jag massage, riktigt skönt för jag hade sovit skit dåligt natten innan och min rygg känndes helt jävla sne, så det passade bra. Sen kollade vi på en film och dippade grönsaker. Jag somnade till en stund med innan filmen och vaknade och mådde jätte konstigt. Jag mådde illa, kallsvettades fast jag hade ingen feber, kände mig helt uttorkad, benen skakade och hade ont i magen. Men det gick över på ca 10 min och sen mådde jag bra igen:S Helt sjukt! Jaja, kan vara för att jag har börjat träna så mycket på sista tiden. Nu känner jag inget i alla fall så det v ar väl inte farligt antar jag. Somnade runt 1 tiden kan jag tänka mig. Och sov gott hela kvällen.

Söndag;
Idag vaknade vi vid halv 10 tiden, Niclas skulle på match och jag till träningen. Erica tyckte inte att jag skulle åka hem men till slut fick jag gå:P hehe. Så jäkla söt unge!*) Väl på träningen var det skit kul och jag vart riktigt taggad. Det gick även bra:) När jag kom hem duschade jag, skrev ut mina arbeten, käka och gick och la mig vid 9. Var helt slut i kroppen så jag somnade direkt.

Tiden läker alla sår sägs det, jag vet inte om det stämmer för jag har aldrig tänkt efter, jag har aldrig fått chansen att känna av det efter som att DU läker alla mina sår i kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0