Ferre @ my place

I fredags var det fest hos mig dårå. Riktigt jävla skit trevligt hade jag och hoppas och tror att dom flesta hade det. Det var ju då en dära som jag inte riktigt ville ha där, men "den" gick ändå rätt snabbt så det var skönt. NO PROBLEMO! Sen var det bara två som jag inte visste vilka det var, men dom hade frågat så snällt så varför skulle det vara nå problem då? Nej, inte då alla är välkommna bara man är trevlig och sköter sig. Finns ju självklart en massa undantag. Men iaf, trevligt och galet kul hade jag! Lite smått salongsberusad vad man väl men va fan det får man ju. hehe.. Lite pics from my party.





image445
Och ja, det tär på kroppen, så fråga inte varför


Kommentarer
Postat av: Katja

"Och ja, det tär på kroppen, så fråga inte varför"
haha skönaste kommenateren Thea! :D
Tack för en superhärlig fest (och vägbeskrivningen till bussarna dagen efter, hade inte klarat mig utan dem, haha) :)
Pussar<3

2007-09-07 @ 20:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0