Helgens bravader

Nu var det ett tag sen jag skrev men ahde tänkt berätta lite skojsigt om helgen iaf.

I fredags var jag bara med niclas, det var skönt att bara vara inte göra nått speciellt. Vi kollade därimot på en skit jävla värdelös fucking film som ni INTE behöver se, "Hon är MIN" hette den, så nej se den inte!

I lördags åkte vi hem till niclas för hans mamma fyllde år, vi åt middag och fikade sen ringde robert som kände sig lite ensam hemma så vi vart hämtade av jonas och robert i en jävla fart. det gick skit snabbt och ajg trode verkligen att jag skulle dö innan jag kom fram, det var ju tur att det var så mörkt att jag inte såg vägen! I vilket fall dog jag aldrig, men hade hjärtat i halsgropen hela vägen. Hos robert dippade jag och niclas grönsaker och robert och jonas käkade kakor. vi kollade på en massa film och det var riktigt jävla skit kul! robert är så jävla skit rolig och alla tre är helt sjuka. ett skönt gäng;P och det glädjer mig att jag fick vara med på en kant;D hehe..

I söndags åkte jag tidigt med bussen för att åka och träna. Det gick bra och var riktigt kul. Det liv som jag lever nu, det vill jag aldrig mera bli av med. Jag stormtrivs och har kul hela tiden, mår bra och ahh, vad mera kan jag begära igentligen? Ingenting, jag är så nöjd som det bara går att vara.

Lite bilder från helgen:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0