I don't hate you, I just don't want you anymore

Jag orkar inte längre. allt jävla tjat och snäll. all skit du släger över mig, allting du släger ur dig utan att ens tänka innan. ge dig nu för fan jag vill inte ta mera skit från dig än vad jag redan har fått gjort. jag hatar dig inte, jag vill bara inte höra mera nu. det är inte synd om dig okej? i morgon får vi det överstökat. i morgon inget mera gnäll och tjat. du ska få dina grejer, jag lovar. blir det bra då? får du det som du vill ha det då? kan du sluta gnälla och vara elak då? i så fall tack, TACK! för det är precis det jag vill. att du slutar tjata och gnälla. jag orkar igentligen inte i morgon, jag vill igentligen inte. för jag orkar inte. det kommer bara bli skit som allt annat. men nu gör vi det så att vi kan släppa allting. låta allting bara gå förbi. helt orörd. låt mig inte höra hur dålig jag är sen. låt mig bara vara. jag ska aldrig mera störa, bara du släpper det nu. jag vill gå vidare, jag vill leva mitt eget liv nu. låt mig vara så hoppas jag allting blir bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0