Quit is the last name in godbye

Idag vaknade jag brevid min vän. Min bästaste av dom bästa vänner jag har. Du finns i mitt hjärta och vill aldrig släppa dig.

Du vet, och jag vet.
Ingen annan, bara vi vet.
I'll will always be by you'r side

Pappersbruket var ju itne så dära jävla kul men va fan har man en hunk till gaid så är allting kul;D Dagen rullade på hyfsat fort och sen bar det av till dansen.
Hade verkligen ingen lust att träna idag men det vart den bästaste av dom bästa dagarna på träningen. Så JÄVLA KUL! + att danslärarna tycker att jag inte alls ska dansa i S4:an utan i S5:an eller S6:an.. Herre gud S6:an?!! Jag vart så fruktansvärt jävla skit glad! Tyvärr kan jag inte få till det så jag går kvar i S4:an den här terminen och flyttar sedan upp till S5:an eller S6:an. Men att få höra att man är så duktigt så att jag platsar i den näst högsta speciellklassen är ju inte fy skam direkt. Hehe, riktigt glad är jag iaf och det gick as bra att träna idag. Just nu idag, så vet jag att jag ska aldrig, och då menar jag ALDRIG sluta med det hära. Det är mitt liv och jag brinner verkligen för det. Jag är gjord för det och set passar mig som handen i handsken.

Me loves muisc,
and me loves songs,
me loves dacing and
everything that has whit you to do

Jag har bestämmt mig för en sak dom här senaste dagarna bland annat ska jag verkligen satsa på dansen. Ingenting ska få komma imellan nu, jag ska ge allt och jag ger inte upp. Det rä mitt liv, att dansa.
En annan grej som jag tänkt på är att jag ska plugga tills jag verkligen har hittat någonting som passar mig, som jag vill jobba med. Jag tänker inte ta vilket jobb som helst. Nej, jag ska ge allt i mitt liv så att jag kan känna sen när jag dör att "jag har fan satsat på det jag vill och gjort mitt bästa. Jag kunde inte ha gjort någonting annat bättre."
Ska även försöka lägga ner lite mera tid i skolan, på läxor och sånnt.
Även sången vill jag utvecklas i och göra någonting med, vet bara inte hur jag ska hinna med allting:P hoppas, hoppas, hoppas verkligen att jag hittar någon lösning på det. Dumt att mista sina chanser när dom är som bäst och när dom kan utvecklas som mest.

Nu ska jag gå och duscha sen ska jag sova lännnnnge för jag är ledig i mon! Så jävla nice och skit skönt att få sova ut lite. God natt hejdåhejdå

Saknar dig till tusen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0