A wonderful day

Idag har det varit en rätt så hektisk men helt otroligt rolig dag! Började dagen med en liten sovmorogn och vaknade och såg att solen tittade fram. Med upvikta jeans och en tunn tunika bar det av till sthlm med klassen till Älvsjömässan. det var helt okej men vi har ju vairt där förut så vi visste ju vad det handlade om. en massa gratis prover och provsmakningar och en massa resept:) mätta i magen åkte vi där ifrån rätt tidigt och solade lite i det varma vädret. sarah åkte hem och jag väntade med sandra och carro i stan tills deras buss gick. under tiden vi vänta gick jag till körskolan och bokade in alla mina körlektioner framöver + teoriprovet. gud så skönt att få det ur världen! äntligen tänker jag sätta igång.. iaf när carro coh sandra åkt for jag vidare till t-centralen där jag mötte upp Ylva. Vi shoppade i flera timmar till vårshowen. fy fan vad fult och coolt det kommer bli! hittade även världens finaste klänning till min student! YES!
efter stan åkte vi till täby och shoppade vidare och sen köpte vi mat och åkte till dansen. slängde i oss våra otrligt goda mackor och sen börja skaka av oss några kalorier. hehe.. mamma och thim hämtade mig och nu har jag precis kollat på desperet och duschat. ska sova nu men innan ska jag ringa mitt hjärta.
sov gott alla! heje

P.S Såg Gabbi (kusse) i stan coh mötte Katja (bästa vännen) i tunnelbanan!:D en helt härlig dag tycker jag:)
(Bilder på shoppandet kommer innom kort)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0