Bellydancer

Onsdags blev det dans och Niclas hämtade mig på kvällen. åkte hem och kollade på film och inte så mkt mera. Igår var det torsdag och vi hade elever från Lommarskolan och var med oss i köket. tyvärr vart det aldeles för lite att göra så vi var klara vid halv 1 och sen fick vi gå vid 1. Niclas följde med till skolan vilket var mys för då blev det lite pussar i kylen bland annat;P på eftermiddagen åkte vi hem och käkade glass, åt kakor och kollade på film. sen blev det middag och sen skjutsade han mig till dansen. dansade till 20 över 8 sen åkte vi hem, kollad elite på tv, åt lite och sen fick det bli duschen och sov time.
idag är det fredag äntligen! sitter i skolan nu och ska ha svenska. sen blir det stepp på idrotten och sen ska jag och sarh stanna kvar för att bada och sen prova på magdans;P heheheheh fyy fan vad kul vi ska ha:P sen blir det till att åka hem och käka middag kolla på tv och sova. ska upp och jobba i morogn i västerås med pappa så det ska bli intressant.
nejj nu ska jag på lektion, ahre puss
Jag och Sarah kanske inte är dom bästa på att vara magdansöser men det är iaf Shakira grym på
image1074

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0