Bullshit

Nu har jag äntligen lyckats komma in igen! har försökt i två dagar men det har inte gått.. men nu äntligen. har tyvärr inte kunnat skriva nått från i torsdags då jag var och provjobbade på "En liten smula" vilket var jävligt kul och det gick väldans bra. dom verkade väldigt nöjda dom med så fram till sommaren ska jag vara typ vikarie om nån blir sjuk och så och jobba lite kvällar men sne till sommarn har jag jobb där:D så kom och fika;D

i fredags var jag och niclas i stan och kollade på bio. innan bion började gick vi runt och fönstershoppade lite. vi såg iaf Juno och den var helt okej men ingen jag skulle vilja se igen. efter bion gick vi till Mongoliska och käkade vilket var väldans gott! efter middagen (som blev lite sen) åkte vi bussen hem och kollade på vilka som vann Let's dance. och jag tycker att det var helt rätt att Tina och Tobias vann!! Verkligen! mkt senare på kvällen badade jag och Niclas spa och drack lite champange (vi firade ju trots allt våran halvårsdag en dag förtidigt):P sen blev det sängen som verkligen satt där den skulle.

På lördagen åkte vi med mamma till norrtälje, hon skjutsade oss så att vi kunde ta 12:45 bussen hem till Niclas. innan bussen gick köpte vi blommor och trisslott till Daniel efter som att det var han vi firade när vi kom hem. Folk blev det men bara dom gamla vanliga:) Även Sandra fyllde år denna dag! Grattis gumman. men får gratta henne nästa vecka för hon är utomlands nu. hoppas du har det bra!:) du är saknad. till kvällen blev det till att kolla på körslaget vilket var väldans bra. sen blev det bedtime

i söndags tog jag 11:40 bussen fårn niclas. för jag skulle åka och dansa, trode jag jaa.. när jag kommer dit så får jag veta att Noura hade brytit tummen och kommer inte. kul för alla som stog där att hon inte kom! KUL! jag åker ju för fan flera timmar dit enbart för att dansa då kan väl hon för i helvete höra av sig! åhh! jag blev så arg. då kunde jag ju lika gärna ha sovit mkt längre och vara kvar hos niclas lite längre. det hade jag verkligen veljat efter som att han idag åkte till Solna och ska bo där i sex veckor och bara komma hem på helgerna. han ska nämligen praktisera på Gondolen i stan dom veckorna och lite väl långt att åka hem och sova kanske:P men men.. nu tog jag mig en shoppingdag ist i täby c och jag fick med mig hem en adapter till min telefon (vilken i slutändan inte passade!!!!), ett par flipflop fårn H&M för 49kr, ett par örhängen från Wedins för 10kr och ett paket footskrub från Kicks för 20kr. lite småfynd måste jag säga. men hittade en massa andra fina saker med men ville inte spendera för mkt så ska in dit på onsdag ist och köpa lite mera. kvällen blev en god grillad middag med familjen och sen blev det lite läsning av min bok som ska vara utläst på måndag (i morogn) vilket jag klarade av galant! nu är äntligen "the truth about dimonds" av nicole richie utläst! skönt! ska gå upp tidigt i morogn och göra läxan som medföljde med den med. börjar nämligen inte förens 1 i morgon så tar 11 bussen. iaf såg jag på wallander innan jag gick och la mig.

måndagen började med att jag gick upp vid 8. duschade, sminkade mig, klädde på mig, pluggade, åt frukost, platta håret och åkte sen iväg till skolan. väl där skrev jag ut det jag gjorde i morrse hemma och käkade lunch med sarah. sen hade vi engelska i en timme och en halv timme och sen bar det av hemmåt. jag han inte mer än att stiga innanför dörren så ringde niclas mig!:) han frågade om han fick komma hem för han var ledig i morgon (tisdag). och klart han fick! innan han kom städade jag lite, pluggade och åkte med pappa och handlade. jag gick ner och mötte niclas vid bussen när han kom och sen var det till att äta. till middag blev det korvstroganoff och ris. det var hyfsat gott:) på kvällen kollade vi på tv och mös. niclas hade blivit lite förkyld så han var mera mysig än vanligt!:) han hade även fått ett hyfsat bra chema så nu kan vi träffas lite i veckan med. problemet är bara att jag dansar! jaja, det ordnar sig alltid. innan vi släkte lampan och somna låg vi och pratade väldans länge, mys:)

nu är det tisdag och jag sitter här i skolan brevid bea i datorsalen. vi började inte förns om en timme! går inga andra bussaar hemmifrån mig så blir så illa tvungen att ta den som går den valiga tiden. råkade ha sönder en av mina ljuslyktor i morrse. niclas vaknade ju självklart men var bara orolig för att jag skulle gjort mig illa. han är så underbart söt!^^ älskar honom verkligen. idag har vi bara tråkiga lektioner och + att det är en låååång dag! först har vi projekt, sen blir det företag och sen friskvård med britta. kul, nejj! i vilket fall kan jag ju se fram emot ikväll när det blir dans! nu har det varit uppehåll under lovet så känner mig jätte taggad på att börja dansa igen. och nu är det inte långt kvar till vårshowen! gud så kul det ska bli! längtar verkligen.

nu ska jag sitta här i skolan och mögla tills lektionen börjar. + att jag kom på nu att sandra är utomlands, carro b lär inte komma (som vanligt) och carro är sjuk! kul för mig att jag ska sitta här i skolan två lektioner i rad utan att göra nått! vi har ju projektarbete fram till kl 14:50 men vad fan! vad gör jag här?! åhh!! nejj nu kanske jag åker hem, eller få se...

ha en skit dålig dag! heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0