Coltsfoot

Hejohejohej. Har kommit hem för en stund sen. Var i skolan och hade teori om GI-metoden och viktväktarna tills nästa vecka då vi får besök i köket av några andra elever så ska vi lära dom hur det går till och lite så. så det var grupparbete idag. Jag, Sarah, Niclas, Kim och Isa blev en grupp så jag och Sarah tog ut en massa recept, isa skulle skriva en muntlig redovisning som vi hjälpte henne med sen när vi blev klara och kim och Niclas gjorde en skriftlig redovisning som sen ska sitta uppe om jag har fattat rätt. det gick hyfsat fort. var på ungdomsmottagningen idag och fick nytt recept på nya p-piller, skönt nu är det ur världen. ahh så skulle jag lämna min bok i skolan idag och jag pratade till och med om det med agneta men vad har jag med mig hem igen i väskan? Jo! min bok. va fan, får lämna den i mon då.
påvägen upp fårn bussen såg jag tussilago och nån annan blå blomma äntligen komma upp ur marken! vart så glad över att se dom så var tvungen att ta några kort:P hehe.. mys med ljust, fågelkvitter, växter och värme! nu här hemma har jag iaf varit ute med cooper, hängt tvätten och ska slänga in en ny tvätt, käkat lite choklad och nu tänkte jag gå ner och göra honungsscones till mina syskon innan dom kommer hem. hehe hoppas dom blir glada:P ikväll blir det dans igen! hur kul är inte det då?;P
pratade även med niclas mitt hjärta. tyvärr trivs han inte på praktiken så han lät inte så jätte glad!:/ hoppas det blir bättre iaf, tänker på dig underbaraste. älsko.
nejj nu blir det till att baka och en bild på mina fina tussilago:) hare bra
image1063

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0