Dress for less

God morgon god morogn alla glada. Nu har niclas åkt hem för en stund sen. han skulle på match idag så nu sitter jag här i min ensamhet igen:P hehe.. nejj då, ska åka och jobba ikväll och i morogn ska jag på dans. sen i morogn kväll kommer han tillbax så jag klarar mig. det var iaf väldans mysigt igår! vi gick och la oss rätt så sent men jaa.. som sakt mysigt var det.
har hittat en massa fina klänningar på edressme.se som jag funderar påa tt beställa. vi får se hur det blir. iaf ser följande vecka ut såhär;
Måndag: Ledig men kanske ska åka till stan med Nilcas och leta studentklänning och träna med Sarah på kvällen och sova hos henne
Tisdag: Ska in till stan med klassen och gå på Gastronog sen möta upp Ylva och shoppa med henne till vårshowen
Onsdag: Vanlig dag i skolan, vilket betyder sovmorgon och sen dan som vanligt
Torsdag: Ledig och det är min födelsedag! Grattis till mig;P tyvärr måste jag in och dansa på min födelsedag med
Fredag: Inga konstigheter en helt vanlig fredag
Lördag: Jobba med pappa på gårdsfesten i Sthlm
Söndag: Antingen jobba på gårdsfesten i sthlm eller dansa, vet inte riktigt än

Och min lista som jag la ut förra veckan om saker som jag var tvungen att göra denna vecka är nästan helt tom nu.

Jag har avverkat att;
Städa rummet
Städa toan
Göra klart projektarbetet
Börja min vandringsresa
Prata med min lärare om kok boken
Fixa med banken
Läsa ur engelskahäfftet
Se klart filmen HairSpray
Ringa Katja

Det som är kvar att göra är;
Sy en kjol
Boka in Summercamp
Handla till vårshowen
Börja göra mitt festfixeri arbete
Prata med pappa om behandling
Fixa pass

Sy kjolen kommer jag göra när jag hittat nått fint tyg jag vill ha, inbokning av summercamp kommer göras i slutet av månaden, handla till vårshowen ska jag göra på tisdag, festfixeriet vet jag ärligt talat inte riktigt när jag tänker göra men snart, behandlingarna pratar jag med pappa om när han kommer hem och passet är det ingen brådska med men måste göras iaf.
Nu ska jag ringa till min chef och fråga lite om ikväll. hare så bra idag puss hejdå
Här är några klänningar som jag gillade från edressme;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0