Good morning

God morgon!:) Idag har jag som tur var sovmorgon och börjar inte förns 20 i 12. det är riktigt skönt att sova ut måste jag säga! ska klä på mig nu och käka frukost. blir nog till att ha mjukis på mig idag när jag blev så deppig av att kolla ut och se SNÖ! va fan det är ju vår nu. jaja, ska bara ha två engelskalektioner efter varandra och sen ska jag åka och dansa jazz och balett vilket ska bli väldans kul:) har lite träningsverk i magen idag vilket är bra. då vet jag att jag har gjort nått bra iaf:P niclas kommer hit idag!:D YEJ! han hämtar mig vid dansen med så jag slipper åka bussen hem vilket är skönt. nejj nu ska jag kila, ha en bra dag, det ska jag iaf. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0