Grilled marshmallows on my B-day

Nu var det några dangar sen jag skrev. Typ i onsdags morgon innan skolan. Det som hänt sista tiden är iaf att jag dansade onsdagskväll men struntade i baletten för första ggn på hela året. Sen kom niclas hit och jag fick blommor (en dag förtidigt) vilka var jätte fina verkligen! på kvällen badade vi spa och mös och sen sov vi i hyfsad tid. Igår (torsdag) fyllde jag faktist 19år. min dag var underbart fin med värme och mys. niclas och jag åkte till norrtälje och shoppade lite. hemma igen kom mormor och fikade lite tårta med oss:) fick paket av henne med vilket var väldigt fint:) just det av niclas fick jag ett jätte fint silverarmband!:) en massa blommor står nu iaf på mitt bord och glänser. och jag fick mkt mer:) vi åt riktigt mkt igår. tårta, paj, kakor, godis och grilla:D heheh.. så det satt fint att träna en timme sen på dansen och dit skjutsade niclas mig snäll som han är:) sen blev det bara en massa mys och så till kvällen:)
idag har det varit ännu en underbar dag med solsken. skolan och solning på idrotten vilket inte gjorde nått. här hemma har jag handlat med mamma, kollat på tv och nu ska jag ut och grilla marshmallows:D
ha en trevlig kväll, det ska jag iaf:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0