Home for at least fifteen hours

Nu har jag precis kommit hem från jobbet. Det har gått jätte bra idag och vi fick strålande sol nästan hela tiden. Vid tio i fyra (fyra slutar det) började regnet ösa ner. men som sakt var det precis i timingen så det gjorde inte så mkt. Jag är iaf en jäkel på att sälja och jag känner mig faktist lite stolt då jag var tvungen att ta allting på engelska med en asiat. hehe det var rätt kul måste jag säga men fungerade aldeles utmärkt! ska jobba i morogn med så om ni inte kunde komma idag är ni välkomna i morgon mellan 11-16. mkt kul väntar dig i Kungsträdgården! Hoppas vi ses där. Niclas mitt söto kom dit en stund innan jobbet vilket var mkt trevligt, han är så mysig + att han var väldans fin i sina nya kläder. nu såhär efterråt är jag fortfarande kall om händerna och har rätt ont i mina axlar så ska ta och byta om till mjukisar och käka mat med familjen sen blir det tv:en som gäller hela kvällen!:) hoppas ni får en fortsatt trevlig dag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0