Home sweet home

Äntligen hemma! tyvärr blev det ingen magdans för mig och Sarah då det inte var nån idag:( synd men det var iaf as kul på steppen och gud vilken träning vi fick;P Helene var dock lite arg idag (mens?) iaf var det kul och sne tänkte ju då jag och sarah att vi skulle simma (bada) i poolen. men fy fan va kallt det var! (älskling, snacka smuggla russin):P hehe.. vi doppade oss till midjan och sen hade benen domnat bort så vi gick upp igen och duschade varmt ist. efter vi gjort oss iordning gick vi till flygis där jag köpte lite naturgodis, mumsi. ska äta det ikväll tänkte jag. pappa ringde även coh sa att ajg inte behövde jobba i mon men jag ville iaf så han skulle lösa det. niclas ska ju ändå hem och visst jag kan ju åka dit men han kanske vill träffa familjen + att jag verkligen, och då menar jag VERKLIGEN behöver prngar nu:P men som sagt skulle ha lösa det åt mig:) nu har jag kollat på the hills vilket är väldans bra tycker jag. som sakt mkt drama gillar vi som heter Thilda. hehe.. väntar på att mammsi ska komma hem nu och göra lite mat.
hade även fått ett mejl av jobbet där det stod att odm ville att jag skulle ringa så jag gjorde det och fick veta att det är personalmöte tisdagen den 13 maj så det ska bli spännande. hon ville även ha mitt mobilnr så hon kunde skicka mitt schema för i sommar. sen frågade hon om jag kunde jobba (vilket jag redan sagt att jag kan) nästa lördag kväll, vilket ska bli kul! och sist sa hon att dom behövde lite personal dom kommade veckorna på eftermiddagarna och helger så det passar ju aldeles utmärkt.
nu tänkte jag sätta mig och PLUGGA EN FREDAG! tänkte att det kanske är lika bra att få det gjort. så ha det så bra iaf.. see you
image1072
This is my job
image1073
And you may has seen this before?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0