I want to be forever young

Igår var det en dag med bara chil. Kom till skolan i vanlig tid men insåg ju snabbt att jag inte hade så mkt där att göra så jag åkte hem. Hem till niclas och det blev filmmys med glass:) sen blev det en god middag med fmailjen. senare skjutsade niclas mig tilldansen och det var dax för lite showjazz. det var kul, eller ahh hyfsat kul iaf. det börjar bli lite tråkigt för att jag får inga utmaningar längre, det är helt enkelt för lätt. så jag och ylva ska söka till högre klasser till nästa termin. hoppas bara vi kommer in, det skulle vara nice! i vilket fall åkte vi hem sen och kollade lite på tv. det blev bedtime inte allt för sent och ännu mera mys. mys med världens underbaraste kille, Niclas Nilsson heter han:) det är honom jag ville leva resten av mitt liv med, och det är honom jag vill uppleva allting med.
image1052
Han är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0