Injection

God morgon! Har vaknat för en liten stund sen. Inte av klockan som jag hade bestämmt att jag skulle utan av att nån tappar vårat skohorn (som är av stål) i vårat klinkers golv i hallen så att det låter i hela huset. Sen kunde jag ju självklart inte somna om. som tur var är det ju itne så tidigt så det gjorde ävl inget men iaf. ska gå ner och äta en stadig frukost snart för sen ska jag åka och dansa:) har fortfarande brännsår på knät från i onsdags då jag rammlade på baletten + blåmärken, så vi får se hur det går nu när vi ska dansa på knä. men men, det ordnar sig.
blev lite smått förbannad när jag drog upp persiennerna nu på morgonen och såg att det snöar, igen. jag fattar inte varför, det försvinner ju ändå bara igen. men men inte mkt att göra åt.
igår innan jag somnade gjorde jag en list på saker som jag måste göra följade vecka och den ser nu ut såhär;
* Städa rummet
* Städa toan
* göra klart projektarbetet
* börja med festfixeriarbetet
* börja med vandringsresan
* prata med min lärare om hur jag ska göra min kok bok
* prata med pappa om en behandling
* ringa banken så att sandra kan sätta in mina pengar
* göra ett nytt pass?
* läsa en text ur engelskahäfftet
* ta spruta mot festingar och thailand?
Sådär ja, kul? ehh nej, varkligen inte. och då måste jag tillägga att jag är fruktansvärt rädd för sprutor! sist jag tog en var förra året när vi skulle till thailand då pappa fick hålla i mig för att jag började hyperventilera och sjuksköterskan fick tvångshålla armen så hon kunde sticka mig. men itne nog med det, jag hade emla plåster på innan vilket betyder att jag redan var bedövad där dom skulle sticka. men asså jag kan inte se sprutor, jag blir helt galen. så jaa, vi får se hur det går med den pukten...
iaf pratade jag med niclas igår med, åhh vad jag saknar honom!:( han ska bara vara här som alltid annars. men men, får ju träffa honom i morogn iaf så det ska bli skönt!
nejj nu ska jag ner och käka brunch så ni får ha en trevlig söndag i skitvädret.
hejåhejå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0