It's getting better and better

Idag blev det en skön dag idag med:) hehe, mkt sköna dagar här på rad! Hade sovmorgon för det första så skulle gå upp vid 10tiden men såg ju att Niclas låg i sängen brevid mig. Ojjojjojj, det får man ju inte missa, en mysig hunk i min säng! Så det blev sisådär kvar över 10 ist för vi var ju tvugna att pressa in lite mys med:) Gjorde oss iordning och åt en mysigt god frukost. Sen tog vi bussen som gick vid 11tiden. Niclas gick av vid motorvägen och åkte vidare till stan och jag åkte till skolan. Väl i skolan hade vi bara engelska. En riktigt skön engelska lektion måste jag säga med mkt prat eller typ bara prat. Sen tog jag bussen in till Täby C där det blev shopping på hög nivå. Lakan till sängen (kommer bilder när jag bytt lakan sen), en klänning från GinaTricot för 79kr, ett par shorts från GinaTricot för 199kr och ett vitt brottarlinne (ska ha det till vårshowen är tanken) från GinaTricot för 99kr. Och här är dom;
image1053image1054image1055
Och så här ser dom ut på;
image1056image1057image1059
Nu ska jag gå och borsta tänderna och sen sova, here bra pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0