Not as plan

Nej helgen blir inte riktigt som vi tänkt oss. Igår åkte jag iaf hem till Niclas vilket var väldans mys!! Usch vad jag älskar honom mkt. hur mkt som helst! kan inte fatta det riktigt själv men skulle kunna göra vad som helst för att få vara med honom just nu. men innan jag tog bussen till honom gick jag och sarah på stan en stund med bea och sen gick jag och sarah och fikade. det fick bli morotsjuice och en bakelse med mandelmassa i vilket var väldigt gott men även väldigt mäcktigt. sarag tog med en morotsjuice men nån nöt och kola grejs. mums. till kvällen kollade vi på en massa tv och bara bös hela kvällen lång. vaknade vid 9 i morse av att solen sken väldigt starkt in i rummet. vi gick upp vid tio tiden och åt frukost tillsammans. sen skulle niclas på match och jag blev skjutsad till bussen. det är nämligen så att sandra fyllde år förra veckan men då var hon utomlands och nu har hon kommit hem och hon ska ha dildoparty ikväll som jag ska på (intressant)!!! så jag tog iaf bussen till norrtälje där jag köpte blommor från mig, sarah och carro. mkt fina blev dom. sen tog jag bussen hem och nu har jag precis duschat. ska med mamma och handla snart sen blir det till att äta middag och göra sig iordning för att åka dit och träffa alla glada och gratta sandra!:) det ska bli kul faktist men tyvärr kan jag då inte träffa niclas idag som det var planerat. men han kommer hit i morogn ist!:) jag har även ätit lite choklad idag, det var för oemotståndligt:P nejj nu bär det av till ica. se you
gårdagens fika;
image1066

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0