nothing in this world can stop me

ÅH! Idag har det varit världens underbaraste dag på länge! gud man blir så glad av värmen och ljuset att man skulle kunna spricka av glädje!
Ylva väckte mig i morrse på telefonen. sen tog jag bussen som gick 12 till östra, där tog jag tåget till täby C och där mötte jag upp Ylva. Vi gick in ohc kollade på Charmante och Bikbok och sen köpte vi oss en varsin mjukglass med karamell strössel på:D sne tog vi tåget till dansen och dansade för fulla muggar. Efter dansen tog jag tåget till östra och trode jag hade varit väldigt smart och tog tunnelbanan till danderyd och väntade på 25:an där men insåg att jag kollat fel dag så fick ta en 76:a till söderhall ist där mamma hämtade mig:) Tack mammsi. sen åkte vi till norrtälje och hämtade emma hos nån kompis och sen hämtade vi theos dator hos hans kompis. sen äntligen fick jag komma hem. nu har ajg pratat med niclas för en stund sen och det blev lite krångel med bussen så han åker till norrtälje och tar halv 8 bussen hit ist. nu ska jag äta middag och sen blir det mys med niclas hela kvällen lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0