Restaurant Fazer

Har inte bloggar på några dagar nu. Vilket jag har en massa andledningar till. I måndags kväll kom iaf niclas hit vilket jag verkligen uppskattade:) vi kollade på film och mös. Tisdags åkte niclas med mig till skolan (hade ne lite sovmorogn på typ en timme) och han väntade på mig tills jag sluta. Då gick vi och köpte glass och sen åkte han hem till mig och jag till dansen för att träna. Pappa hämtade mig på kvällen och niclas väntade på mig här hemma. vi kollade på sesongsstarten för desperet och sen gick vi och la oss. igår (onsdag) åkte niclas med mig till norrtälje med 10 bussen. vi gick till dressman och köpte en kostym till honom som var jätte fin, och då menar jag verkligen JÄTTE FIN!:D han är min den där puddingen;P sen åkte han vidare till solna och jag upp till skolan. vi hade engelska från 20 i 12 till 3 sen tog jag bussen till täby för att dansa igen. det hade hänt en trafikolycka så det tog en jävla tid att ta sig fram men jag kom i tid iaf:) jag var skit trött hela dagen igår så det var skönt att vi hade styrka och stretch på baletten dne här ggn. tog bussen hem och sen satt mamma och pappa och pratade med mig om min ekonomi vilket itne var så jätte kul att lyssna på men det gjorde jag iaf. sen gick jag och duscha och sen sov jag enda tills när sandra ringde i morrse vid halv 9. vi ska in med skolan idag och käka på en restaurang som heter Fazer. det ska bli kul och intressant. det är tydligen en restaurang som har en mer hälsoinriktad profil som vi och just därför ska vi få äta där. nu ska jag ner och fixa mig för att åka sen. ikväll blir det dans och sen ska jag nog gå och lägga mig så tidigt som möjligt för jag behöver mera sömn! nu ska jag kila ha en bra torsdag allesammans. hejdårå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0