Soft ice cream with hundreds and thousands under the lovetree

Kom hem för ca en timme sen. Har inte hunnit med mkt alls för jag är helt slut i kroppen. Tyvärr har vädret inte varit så bra idag men det har funkat endå. Det var dock inte heller så mkt folk som vi hoppats på men men.. Niclas kom dit idag igen och vi gick och käkade lunch. Satt och åt i Kungsan, var väldigt mys och sen blev det mjukglass på det:) Vid tre åkte vi där ifår och då skjutsade vi hem niclas och jag och pappa åkte hem. Ikväll blir det nog väldigt lungt. Ska nog kolla på nån film och läsa lite ur min bok som jag inte läst i på hundra år. det kanske till och med blir lite pluggade av. annars inga roligheter. har nationellt prov i morogn i engelskaB, ska bli både ja och nej, mest nej. känner mig inte alls förberädd och inte motiverad för fem öre. hoppas bara på att bli godkänd så att man slipper skiten sen. nejj nu ska jag dra. men lite bilder här innan på dagens bravader.
image1153image1154image1155image1156
hare, heje

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0