Some candy

Nu sitter jag här har käkat en massa godis nu. Har kollat lite på tv osv men känner mig väldans trött så tänkte gå och lägga mig i sängen och läsa lite tror jag och sne gå och sova. Kom på att i morrse när jag gick upp blev jag deprimerad bara tanken på att det redan var lördag och jag skulle jobba hela dagen och sen bara ha söndagen kvar (då jag aldrig får nått gjort). men nu kom jag på att jag är ju för tusan ledig på måndagar så jag har ju en till dag på mig!:D jey. det behövdes kan jag ju säga. tisdag är vanlig skolan alltså en låååång dag till halv fem och sen tränar jag. onsdag är det sovmorgon och sen två engelskalektioner samt dans på kvällen, torsdag ska vi gå med klassen och käka på restaurang i stan och sen dans. fredag ta det lungt, lördag jobba och söndag dansa. en perfekt vecka i och med att niclas även kommer på måndag och myser med mig*) nu ska jag sitta här ett tag till och möggla sen blir det nog sängen för min del. hare bra alla heje
image1084

Kommentarer
Postat av: Ewie

gottigott.

2008-04-12 @ 23:27:56
URL: http://ewiiie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0