Springshow

Dagen till ära har gått hyfsat fort. vi var på banken idag och avregistrera vårt företag. vilket var väldigt skönt att bli av med måste jag säga. har bar alite i porjektarbetet klart nu:) mkt pengar blev det med som sitter som handen i handsken för tillfället:) jag och sarah höll även i en danslektion idag för klassen vilket gav många skratt. mkt kul var det måste jag säga. sen blev det dansen. åt en god cecarsallad till middag och diagonalerna på dansen gick inte alls bra men själva korografin gick för övrigt väldans bra. har kommit hem käkat lite, duschat, pratat med katja och niclas och boka biljetter till vårshowen:) i år ska jag ju medverka på fyra olika shower vilket ska bli väldans kul!! två den 11maj och två st den 18maj! I hope I see you there;) nu blir det bedtime har bra pussen

Är det någon som är intresserad av att gå på Sways vårshow 2008?
Biljetter finns att boka på Ticnet.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0