Sunshine in my eye

Idag vaknade jag med solen skinandes i ögonen. Mmm, underbart! Solen är nog en av mina största kämpar källor just nu. Niclas låg brevid mig och vi låg och mös i en timme i sängen innan vi gick upp för att äta lite toast. Vid 12 tiden tog han bussen hem och påväg upp från bussen plockade jag blommor till mamma:) Under dagens gång har jag städat, tvättat, lagat mat osv. Till lunch blev det pannkakor, mums! åkte med mamma och handlade middag till mig, emma och thim för mamma och pappa är med theo inne i stan idag och ska gå och se Labero på Cirkus ikväll. Theo fick nämligen det i julklapp så därför går dom på det. Så jag tvungen att avboka träningne med sarah ikväll, men det får bli någon annan ggn. Mamma och jag stannade även förbi vid Susannes där jag köpte två par örhängen:D jag älskar Pilgrim! ett par guldiga och ett par gröna, fint.
nu har vi precis ätit grillar kyckling och potatissallad och emma och jag gjorde en äppelpaj som vi ska äta senare. det blir gott. snart ska jag kolla lite på tv och plugga och sen blir det nog sängen.
i morogn ska klassen på Gastronog vilket ska bli kul. har varit där förut men sönt att göra nått annat än att sitta i skolbänken hela dagarna. vid halv tre i morogn ska jag även möta upp Ylva vid östra och sen ska vi köpa kläder och smink till vårshowen. det ska verkligne bli kul så hoppas vi hittade det vi vill ha! sen på kvällen blir det dans för fulla muggar! nu sk ajag kila ha en fortsatt trevlig kväll:) pussen
image1127
Här är även örhängerna, dålig bild men jaja det är dom iaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0