Two days on row

Igår var det en väldig tumult dag. Vi åkte iaf in med klassen till Stan och käkade på Fazer vilket jag inte tyckte var nått specieltt jag menar pannkakor kan jag lika göra hemma själv och käka. men klart var det nått annat än att sitta i bänken och plugga så det var skönt. niclas ringde iaf när jag precis klivit på bussne påväg in till stan. han satt på akuten och hade skurit sig med kniv i handleden på jobbet så han var lite chokad. stackars hjärtat! han fick sy ett stygn och sen blev han ledig resten av dagen och idag (fredag). han hade ont i gårkväll men det gick nog bra. det läskiga var att det bara var några millimeter fårn stora blodpulsådern så lite orolig blev jag allt! stackar min älskling!:( på kvällne åkte jag iaf och dansa vilket gick bra. sen gjorde vi inte så mkt mer än att mös. just det vå åkte med mamma till ica med där vi blev bjudna på glass + att jag hittade två fina ramar som jag köpte:)
Här är tavlorna;

idag har jag varit i skolan till sex. heheh! jaa fråga mig itne:P niclas följde iaf med på morgonen och skulle handla pressent till mig på dagen:D sen kom hampus till norrtälje och dom käkade med oss i skolan. sen åkte dom till stan och skulle på AIK match ikväll men niclas kommer iaf hem senare:)
jag och sarah hade lite picknick efter idrotten. vi skulle vara lite nyttiga och gå och handla frukt men va fan vi blev ju törstiga så det blev en coola, och sen såg vi glassfrysen stå där helt ensam och ropa våra namn... så jaa, det blev itne så nyttigt trots allt. vi väntade iaf i skolan till fem då vi gick på magdans i en timme. heheh det var ju hyfsat kul och vi fick oss ett skratt:P hehe.. men det får vi ju göra om. sen tog jag bussen hem och har käkat lite nu. ska ner och kolla på Så ska det låta med mamma och pappa tror jag. hare bra pussen
Så här glad blir Sarah när jag bjuder på glass;
image1096
Och här är vår picknick;
image1092

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0