Yardsparty

Så, nu har jag kommit hem igen efter en trip över till västerås. Har träffat Mojje, det ni barn;P hehe han var riktgit revlig när jag pratade med honom:) har ävne tagit kort på honom till Erica och nu kan jag alla hans barnprogramslåtar med. det har varit skit kallt verkligen hela dagen coh precis när vi skulle åka började det regna med. men men.. det har varit rätt kul och tyvärr kan jag inte följa med på gårdsfesten nästa vecka för då jobbar jag på en litem smula men veckan där på är det i sthlm både lördag och söndag så då ska jag jobba. det ska bli kul men hoppas på bättre väder med + att det kommer "hemliga" gäster dit så det ska bli riktigt kul (fast jag vet ju vilka det är). snart blir det mat, gott. stannade till på godisaffären påväg hem så jag och pappa fyllde en låda och tog med hem. det är ju trots allt lördag:P
saknar niclas som säkert alla vet (och han med) men vi får iaf träffas på måndag igen!:) det ska bli mys.
nu äre käk men tänkte bjuda på en bild först på Mischa Barton;
image1082
hejdårå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0