You to wonderful for me

Söndagen var helt klart mys! Niclas kom hit och jaa vi mös som sakt var. han skjutsade även mig till dansen på eftermiddagen och väntade där på mig tills jag sluta. det gick helt okej på träningen och det var kul. väl hemma gjorde vi pommes och korv och kollade på She's the man med Amanda Bynes. har sett den förr men den var bra (igen). hehe.. sen kollade vi på allt om min buske. den gick på tv och måste ju säga att den itne var 100% bra utan väldans skumm. iaf kollade vi på den. mamma och pappa var och kollade på när thim spelade amerikansk fotboll så dom var inte hemma förns vid 9tiden. niclas och jag latade oss i princip hela dagen, men det var skönt och behövligt. mkt mys med underbaraste mannen på denna jord. kan det bli bättre?;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0