08:33 In the morning

God morgon! Just nu sitter jag i köket och äter lite frukost. Ska åka och jobba och idag är det sista dagen innan jag går på ledighet i två veckor. Dom två veckorna ska jag tillbring i en dansstudio i sthlm. Det ska bli fruktansvärt kul måste jag säga! Jag verkligen längtar. Känns dock lite surt när jag inte har tränat NÅGONTING alls den här sommaren och sen ska jag hoppa på kanske sverigest hårdaste dansläger:P hehe.. det är tur att Ylva är med mig;P
Niclas åkte till jobbet för ca en halvtimme sen och mina kusiner är här. Jag och Tine satt igårkväll och pysslade fina askar:P hehe.. bild kommer innom kort.
det är väldigt tråkigt väder idag men jag hoppas att det kommer massor av folk idag så att jag får lite att göra:P nejj nu måste jag snart kila ner till bussen..
ha en trevlig dag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0