08:37 Friday

God morgon alla! Blev väckt för ca en halvtimme sedan av Niclas  som skulle åka till jobbet. Mys innan han gick:) Har ringt lite telefonsamtal nu på morgonen och min bror kom utspringandes från sitt rum när han insåg att han hade missat bussen och var då tvungen att väcka pappa för att få skjuts. Så det kan vara..:P

Just nu ligger jag i sängen med myskläder och igentligen bara väntar på att tiden ska gå. Tänkte åka in till stan idag och utföra lite ärenden. Men måste bara vänta på pappa att han ska komma hem för han måste hjälpa mig att skriva ut en sak först.

Idag är det fredag och jag kan säga att det är faktist värdelöst att bara gå runt hemma när alla andra jobbar och går i skolan. Då jobbar jag mkt hellre jag med! men jag bara väntar på att dom ska ringa från mitt jobb och ge mig lite tider att jobba..

Det är fint väder idag så det ska bli väldigt mysigt att åka in till stan faktist. Jag har fönstret på vid gavel och nu känner jag att det har börjat lukta höst. REDAN! det är mysigt med höst men jag vet att jag ledssnar väldigt fort när kylan väl slår i ordentligt.

I morogn är det ju lördag och det blir mammas stora dag fast hon inte vet om det:P en överraskning väntar nämligen som jag och pappa har tisslat och tasslat med i över en månad nu. hon fyller ju nämligen 40 på tisdag. det kommer vara en del bilder att lägga upp så kameran måste vara fullt laddad innan avfärd i morogn klockan halv ett. gud så kul och bra det här kommer bli!:D

Nejj, nu ska jag gå ner och äta min gröt och sedan ska jag göra mig iordning för att åka:) Ni får ha en trevlig dag i förhösten:) pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0