09:13 Wednesday

God morgon! Blev precis väckt av pappa. Han har skrivit ut en massa cv:en till mig, väldans snällt. Nu ska jag snart gå upp och äte lite frukost. Ska bara göra mig iordning snart. Idag kommer även Niclas hit:) Mys. Han ska inte jobba nått dne här veckan förutom på lördag. Det börjar bli väldigt lite folk nu, inte så många som vill sitta och äta ute när det är sånt här väder kanske? Men på måndag börjar han jobba på Gondolen igen:) Han är jätte glad och jag med för att han fick det jobbet. Väldigt bra ställe och ser väldigt bra ut i cv:et sen:P

Igår fixade jag och pappa mitt nya sparkonto och det känns väldigt skönt att ha det gjort. Just nu väntar jag bara på ett nytt kort och sen kan jag föra över alla pengarna. I måndags var det även den 25:e så pengarna borde sitta på kontot nu men har dock inte kollat det än. Tänkte göra det idag. 

Nejj nu måste jag göra mig iordning. Ha en trevlig dag:) pussen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0