Aftercamp

HEJ! Herre gud, två veckor har gått nu och det har gått helt galet fort! Jag är verkligen ledssen över att danslägret är slut nu och att jag inte skrivit nått i bloggen sen förra veckan. Jag kan iaf samanfatta den här veckan som svårare än förra i och med att jag inte gick hiphop,jazz 2 nu utan hiphop mellan vilket var väldigt lärorikt i och med att jag inte är nån riktig hejare på hiphop. men det har iaf varit as kul!
 
i onsdags var jag på en anställningsintervju för ska söka nytt jobb. men jag kommer inte börja där för jag och niclas har fått en lägenhet!:D vi flyttar till hamarbyhöjden i mitten av september!:D:D jag längtar verkligen och det ska bli så himla kul! det roligaste är nog att få inreda allt själv:D det är en tvåa iaf med ett litet kök, en liten hall, sovrum, toa och öppet vardagsrum. dock ska lägenheten renoveras lite innan och saneras för det har bott en där som blodade ner lite om man säga så, och där vill inte jag bo. hehe.. lite äckligt men som sakt ska den förnyas innan:)
Så det betyder att jag måste fortsätta leta nytt jobb men på andra ställen.

Jag och niclas har med sovit i vallentuna, hos mormor  från torsdag tills idag (lördag) för hon har varit på semester och då passade vi på att bo där efter som att det blev närmre för oss båda.

igår var jag på aftercamp på bounce då alla grupper visade alla danser dom gjort. det var väldigt kul men jag var bara med på två av våra danser. kände att jag inte satte slutet riktigt på dom andra + att jag skadade mitt knä igår på dansen och dom återstående danserna skulle vara nere på knän så känndes dumt att fortsätta när det gjorde ont.

nu har jag iaf nyss kommit hem. är lite grinig och hängig idag känner jag. lite huvudverk är påväg med känns det som.
ikväll blir det till att ta det lungt iaf. niclas jobbar så kollar väl på nån film eller nått, får se..
ni får ha det så bra iaf och bilder kommer komma innom kort:) pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0