Bounce summercamp

Grymt, grymt, grymt! Hur jävla underbart det var idag. har precis kommit hem från danslägret som började idag. helt galet underbart är det att äntligen få dansa igen! jag har inte tränat någonting på hela sommaren och jag kommer ha sån jävla träningsverk i morgon:P fy fan vad härligt det är! danserna är hur coola och går hur fort som helst, lärarna är både kända, bäst och grymma på det dom gör + att det här är förmodligen det underbaraste jag gjort i mitt liv (än så länge):P jag längtar verkligen tills i morogn då jag ska ha Jennei och Ambra. Jag har hört att Ambra ska vara den värsta, och bästa så jag längtar verkligen.
Idag hade jag iaf först hiphop med  och sen jazz med Jennie.
Jag är trött, nyduschad och hungrig så ska snart få wook, mums!
Hare bra hörs kanske i morogn. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0