Closer...

Hej alla glada. Jag är inte så glad. Rätt så less om jag ska vara riktigt ärlig, och det var jag.

Idag när jag skulle åka båten hem var det en dam som rammlade och slog tinningen i trappen på båten och svimmade och det sprutade blod. En mamma fick panik, ungar grinade och skrek och det var rent utav kalebalik. Ja, varför inte när mamma rammlade igår kväll på trappen och slog i bakhuvudet. Som tur var blev det inget allvarligt med mamma men damen på båten är jag faktist lite orolig för. Hon reste sig inte och som sakt var så var det mkt blod. Tur var det att hon hade hela pensionärs kompaniet med sig och halva släkten så det var många som hjälpte till. Får läsa i morgon i tidningen och se hur det gick. Jag önskar henne vidare i livet iaf och hoppas på det bäst.

Just nu vet jag inte vad jag ska göra. Har ätit middag och blev på dåligt humör. Niclas är inte hemma och har inte ringt så vet inte när han kommer. Irriterad på Emma och jobbigt förvirrad när det gäller en hel del.

Nejj nu ska jag nog gå och duscha och sen sova. I morgon blir det dans för full hals igen:D Äntligen! Som jag längtat!
Hare bra iaf. pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0