Good night litle miss sunshine

Hello hello...
Nu har det gått några dagar och helgen är över nu. Sist jag skrev var i fredags då det inte hände så mkt mer på kvällen.

I lördags firade vi mammsi med överraskningsfest till tusen på Sundsta säteri! Fy fasiken vad kul det var! Dock dog kameran långt innan kvällen börjat så har tyvärr inte så mkt bilder:( men jag kan ju säga att det var ett minne som inte kommer glömmas i första taget iaf... Vi började med att lura brallorna av mamma;P alla var där när mamma kom och då blev nästa överraskning att köra folkrace bilar:D fy fan vad kul det var att köra så jävla fort och gasa och sladda och allt som man inte får i vanliga fall!!! mamma var helt galen och kom faktist till B-finalen. det var riktigt kul och dom flesta körde faktist. Efter det väntade middag och dans inpå natten. övernattning för oss. dock var det ävldigt kallt i våran stuga men det gjorde inte så mkt..

på söndagen vaknade jag av klockan vid 9 då det var dax för frukost. en god frukostbuffé med familj och vänner. mys.
när vi packat ihop och åkte hem var vi inte länge hemm och åkte sedan till norrtälje för att käka på donken. sen åkte jag och niclas hem till honom och spenderade resten av dagen och kvällen dära.

måndagen var hyfsat lugn förutom att jag och niclas åkte till norrtälje och beställde delar till bilen. snart ska den säljas men den behövs riggas upp lite först. på kvällen blev det film och mys.

idag var jag och niclas i norrtälje. först var vi i skolan och träffade alla gamla lärare och dit kom robert med. sen blev det till att åka och kolla i alla möjliga affärer. vi har kpt lite porslin nu och det var värkligen snyggt! fyrkantiga tallrikar m.m. jag är jätte nöjd måste jag säga. sen åt vi lunch med. mammsi fyller år idag med så dom hämtade mig i norrtälje och hemma blev det god middag och tårta till efterrätt... Nu på kvällen har vi kollat på tv bara och tagit det lungt.

Nu är det snart dax för sängen. jag och pappa ska in till stan i morgon och jag ska dela ut lite flera cv:en. nejj nu ska jag ringa niclas och sen sov. ha en skön sömn.
pussen & god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0