Headache

Hallojsan! Nu har det gåt tnästan en hel vecka med dansträning och jag mår som fisken i vattnet! Storm trivs med andra ord. Igår efter träningen åkte jag och Niclas hem till honom och skjutsade hans mamma och pappa till en fest. Sen köpte vi med oss hämtpizza hem, hyrde film och köpte lite mums.:) vid ca nio tiden kom erica hem med farmor och det var dax för sängen. Så jag la henne och det gick bra, men hon vaknade efter ca en timme och då la Niclas henne och sen sov hon hela natten:) även jag somnade inte allt för länge efter henne och även jag sov hela natten:P niclas åkte och hämtade hans mamma och pappa men jag minns inte att han väckte mig och sa att han åkte:P så ja, jag sov gott jag med!:)
i morrse åkte vi vid sju tiden från niclas, för han skulle jobba. Så han körde hem mig först. Jag gick och la mig och sov till tio tiden och sen åkte jag, mamma och emma till täby c. Där shoppade jag loss:P
Två långärmade tröjor
Tre linnen
Ett par jeans
Ett par träningsbyxor
En skjortklänning
Det var så billigt så jag är nöjd:P Efter det åkte vi till mormor och fikade och hjälpte henne med lite gjrejer. Just nu sitter jag i köket och har ätit middag. Tänkte ringa niclas nu och fråga när han kommer hem. sen vet jag inte. har haft ont i huvudet hela dagen och har fortfarande det så får se vad jag hittar på. Blir nog nån film iaf:)
Ha det gott, pussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0